Wij doen ons best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mocht er onverhoeds toch iets fout gaan en u heeft een klacht over onze dienstverlening, dan horen wij dat graag. Doe dit dan zo snel mogelijk, om de eventuele schade zo veel mogelijk te beperken. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden gebeurt. Dit geldt ook in het geval dat het gekochte product niet de eigenschappen heeft die u op grond van de informatie op de website mocht verwachten. 

Heeft u een klacht, dan is het belangrijk dat u deze schriftelijk indient. Nadat de klacht bij ons is binnengekomen, zal deze uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord. Hebben wij toch meer tijd nodig om tot een goede oplossing te komen, dan laten we u dat binnen 14 dagen weten. 

Bent u uiteindelijk niet tevreden met hoe de klacht door ons is afgehandeld en opgelost, dan kunt u gebruik maken van de bemiddelingsregeling van ICTWaarborg door het contact formulier op de website van ICTWaarborg in te vullen. Hiervoor drukt u op het linkje onder contact formulier alwaar u vervolgens uw geschil kunt aanmelden. 

U kunt uw klacht tevens in behandeling laten nemen door het Europese Online Platform (ODR) voor geschilbeslechting. Meer informatie daarover kunt u hier vinden.